WARUNKI GWARANCJI

1. Gwarantem jest Robert Wojda Regeneracja głowic silnikowych Wojda, z siedzibą w Nysa przy ul. Otmuchowska 48.
2. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy i liczy się od daty wydania przedmiotu gwarancji.
3. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Gwarancja jest udzielana tylko na wykonaną usługę i wymienione części.
5. Udzielona gwarancja wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi zgodnie z art. 558 KC.**.
6. Warunkiem zachowania gwarancji jest ścisłe stosowanie przez zleceniodawcę wszystkich zaleceń podanych przez Gwaranta oraz unikanie wszelkich działań lub rodzajów użytkowania, przedstawionych jako niepożądane czy też, przed którymi Gwarant przestrzegał.
7. W przypadku wystąpienia wady po naprawie przedmiotu gwarancji zleceniodawca jest zobowiązany do: • wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego na dokumencie do tego przeznaczonym (do pobrania ze strony internetowej www.glowicewojda.pl,lub  biura siedziby firmy ), • umożliwienia oględzin przedmiotu gwarancji oraz elementów współpracujących w dogodnym terminie dla usługodawcy przed przystąpieniem do jakichkolwiek czynności naprawczych, celem dokładnego zbadania powstania przyczyny wady. • w przypadku, dostarczenie przedmiotu gwarancji, bez zgłoszenia reklamacyjnego np. „do sprawdzenia” lub weryfikacji Klient zostanie obciążony kosztami wykonanych czynności zgodnie z cennikiem.
8. W przypadku zastrzeżeń, co do prawidłowości naprawy przedmiotu gwarancji wykonanej przez Gwaranta należy dostarczyć przedmiot gwarancji do siedziby Gwaranta mieszczącej się w Nysie ul. Otmuchowska 48.
9. Gwarant nie gwarantuje zachowania wszystkich tolerancji wymiarowych i zaleceń producenta, jednakże zobowiązuje się poprzez przeprowadzenie odpowiednich zabiegów technologicznych do doprowadzenia przedmiotu gwarancji do stanu umożliwiającego prawidłową eksploatację.
10. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za przedmiot gwarancji w przypadku: • nieprawidłowego montażu przedmiotu gwarancji, • nie zachowania odpowiednich reżimów technologicznych, • montażu przedmiotu gwarancji bez użycia odpowiednich narzędzi, • demontażu elementów współpracujących (np.: prowadnica, zawór, wałek rozrządu) które były montowane przez gwaranta, chyba że demontaż poszczególnego elementu jest niezbędny do montażu przedmiotu gwarancji.
11. Na przedmiot gwarancji który był poddany pracom spawalniczym Gwarant montuje wskaźnik temperatury, który poprzez zmianę barwy – zaczernienie poszczególnych pól wskazują temperaturę pracy przedmiotu gwarancji. Zaczernienie pierwszego pola wskazuje, iż użytkowano przedmiot gwarancji niezgodnie z zaleceniami (zbyt wysoka temperatura), co skutkuje utratą gwarancji.
12. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, odpowiedzialność Gwaranta jest ograniczona do ponownej naprawy przedmiotu gwarancji.
13. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Gwarant zobowiązuje się wykonać ponownie naprawę w terminie 30-dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji. Jednocześnie Gwarant zastrzega sobie prawo wydłużenie tego terminu, jeśli będzie to konieczne z przyczyn technologicznych.
14. W przypadku uznania reklamacji za zasadną i braku możliwości przywrócenia do stanu użytecznego przedmiotu gwarancji zwrot kosztów jest ograniczony do wartości wykonanej usługi.
15. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wynikłą z braku możliwości eksploatacji pojazdu przez klienta w okresie naprawy gwarancyjnej.
16. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności finansowej za wynajem pojazdu / urządzenia zastępczego na czas naprawy, na przykład w przypadku odstąpienia wykonawcy od naprawy z przyczyn technologicznych.
17. Złamanie jakiegokolwiek postanowienia warunków gwarancji jest jednoznaczne z utratą gwarancji.
18. Ewentualne sprawy sporne pomiędzy Gwarantem a Zleceniodawcą, po wyczerpaniu się możliwości polubownego ich rozwiązania, będzie rozstrzygać sąd właściwy dla miasta Nysa .
19. Niniejsze warunki gwarancji obowiązują w okresie od ich opublikowania do dnia opublikowania nowych warunków gwarancji. **Art. 558. §1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jednakże w umowach z udziałem konsumentów ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w wypadkach określonych w przepisach szczególnych. §2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym.
 
 
Warunki gwarancji do pobrania tutaj
 
Załącznik: formularz reklamacji. (do pobrania tutaj)
 
 
 
FORMULARZ REKLAMACJI
 

Zgłoszenie z tytułu (proszę zakreślić odpowiednie punkty):

a) rękojmia;

b) gwarancja.

Dane firmy / osoby zgłaszającej (reklamację):

adres, imię, nazwisko / nazwa: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

nr telefonu: …………………………………………

e-mail: ………………………………………………..

Dane firmy dokonującej montaż:

adres, imię, nazwisko / nazwa: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

nr telefonu: …………………………………………

e-mail: ………………………………………………..

Dane przedmiotu gwarancji:

nazwa: ………………………………………………………………………………………………..

pojemność: …………………………..

rok produkcji: ………………………

nr zlecenia (nadany przez Gwaranta ): ………………………………………………………………..

przebieg przed naprawą: ……………………………..

przebieg po naprawie: ………………………………..

data montażu: …………………………………..

data demontażu: ……………………………….

Zgłaszam reklamację przedmiotu gwarancji polegającej na (proszę zakreślić odpowiednie punkty):

a) dostarczenie przedmiotu gwarancji niezgodnego z złożonym zamówieniem;

b) uszkodzenie przedmiotu gwarancji podczas transportu kurierem;

c) nieprawidłowa naprawa przedmiotu gwarancji;

d) wystąpienie usterki w trakcie okresu gwarancyjnego;

e) istnienie wady umożliwiającej użytkowanie przedmiotu gwarancji zgodnie z przeznaczeniem.

Opis usterki występującej po naprawie:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Przyczyna powstania usterki przed pierwszą naprawą u Gwaranta i sposób jej usunięcia:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Inne uwagi reklamującego:……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Formularz jest ważny tylko wraz z paragonem lub kopią faktury.

Wyrażam zgodę na rozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od daty dostarczenia przedmiotu reklamacji wraz z kompletem kopii

dokumentów. W przypadku konieczności dokonania ekspertyzy laboratoryjnej wyrażam zgodę na wydłużenie terminu rozpatrzenia

reklamacji. W przypadku nie dostarczenia w terminie 14 dni wskazanej dokumentacji sprawa zostaje oddalona.

Regeneracja Głowic Silnikowych Robert Wojda 
48-300 Nysa 
Ul. Otmuchowska 48
Nip 6312408122

Formularz reklamacyjny można dostarczyć osobiście lub wysłać na adres e-mail glowicewojda@wp.pl